Costa Brava

L’Alberg Costa Brava és un establiment acollidor a on sempre s’hi respira tranquil·litat gràcies a l’entorn i al tracte familiar.


Tenim un gran jardí amb hamaques, barbacoa i espais de joc, cuina per a ús dels clients, wifi gratuït i ordinador amb accés a internet. Disposem d’habitacions dobles, familiars i per grups. L’esmorzar i llençols estan inclosos.


També tenim habitacions amb taquilles, assecadors de cabell, rentadora, bressols, trones, màquines de begudes, sala d’estar amb sofàs, zona de jocs, guitarres i intercanvi de llibres, recepció amb guies i mapes de la zona, sala-menjador amb TV, pissarra i projector i una àrea per netejar, arreglar i guardar el material esportiu (bicis, caiacs, equips d’immersió, etc.).


Amb una capacitat de 60 places, distribuit en habitacions de 4, 6, 8 i 16 places.


Exteriors

Pati exterior de 1000m2, bugaderia, terrassa, bar, jardí, magatzem per guardar bicis, caiacs..., zona d’aparcament a l’estació de tren, zona esportiva municipal a 2 minuts.


Sala polivalent per reunions, tallers...


Menjador, cuina per a alberguistes obert les 24h., nevera per guardar aliments, internet, wifi, biblioteca, jocs de taula, lloguer de videojocs (Wii), lloguer de bicicletes, pàrquing de bicicletes, consigna, lloguer de tovalloles.


L’ Alberg Costa Brava de Llançà està situat a la banda nord de la població de Llançà, just al costat de l’estació de tren (Renfe) i a 5 minuts caminant del nucli històric de la població.


Al bell mig de dos parcs naturals (Cap de Creus i l’Albera) a tocar de les platges de Llançà.


En construcció...

Per més informació de l'alberg:

Si necessiteu més informació o voleu fer una reserva no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres a través de:


- Telèfon: 93 782 35 15

- Mail: cerco@cerco.cat

- Formulari 

  • Escriba su subtítulo aquí
    Botón
  • Escriba su subtítulo aquí
    Botón
  • Escriba su subtítulo aquí
    Botón