Molí de la Riera
Des de principis del segle XVIII fins l’any 1969 moltes generacions de moliners van viure i treballar al Molí de la Riera, un antic molí fariner hidràulic.
Allò que va començar com un obrador de mòlta, i que va ampliar-se després a vivenda de la família de moliners, s’ha acabat convertint, avui en dia, en allotjament per a grans famílies i entitats, fidel a la seva vitalitat i al seu esperit acollidor i de servei.
Us oferim un ambient familiar i un entorn acollidor per acompanyar els moments especials que de ben segur viureu!
Habitacions
1 de 2 places
3 de 6 places
1 de 10 places
2 de 12 places
1 de 14 places
1 de 16 places
Instal·lacions esportives
Piscina salina amb coberta retràctil (no climatitzada)
Camp de futbol propi de gespa
Pista de bàsquet pròpia de sorra
Pavelló esportiu i piscina climatitzada a 500m
Camp futbol municipal d’herba artificial a 800m
Altres equipaments
(*) Consultar disponibilitat amb antelació
Calefacció amb control domòtic
Wifi a tota la instal·lació
Smart TV de 75, 52 i 45 polzades (*)
Equip de so complet (*)
Música ambient controlada per smartphone (*)
Càmeres de control d'accessos
Neveres domèstiques, microones, cafetera per als grups(*)
Sala de mestres, amb nevera i servei de cafè
El Molí de la Riera, es troba ubicada a 500 m. del poble de Sant Pere de Torelló i als peus de les serralades de Bellmunt i Puigsacalm, permet admirar paratges singulars envoltats d’alzinars i boscos de ribera.
La casa està just al costat del riu Ges, ja que és un antic molí fariner adaptat com a casa de colònies.
Natura i món rural inspiren les activitats educatives que realitzem amb els infants. Pensades i estructurades per connectar amb les emocions positives que alimenten la curiositat i el desig de descobrir. Cada joc, gimcana o taller promou observacions i experiències que ens portaran a aprenentatges actius i significatius.
Treballem les emocions i els valors, l’admiració i l’educació ambiental.
La vostra estada es prepara tenint en compte les necessitats i projectes de centre, de manera que els programes que oferim es podem combinar i, sovint, personalitzar.
> Els antics oficis del món rural, els molins fariners, els cereals i la farina.
> El bosc mediterrani, l’aigua i el riu, els ocells, els invertebrats.
> Les actituds sostenibles i el medi ambient
> L’art a la natura, les emocions.
> Els esports, l’aventura.
Objectius que descobrirem amb l’experimentació i l’observació, mitjançant jocs, gimcanes, rutes guiades o tallers.
Escriba una descripción para esta pestaña e incluya iSi necessiteu més informació o voleu fer una reserva no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres a través de:
- Telèfon: 93 782 35 15
- Mail: cerco@cerco.cat
- Formulari
Título de diapositiva
Escriba su subtítulo aquíBotónTítulo de diapositiva
Escriba su subtítulo aquíBotónTítulo de diapositiva
Escriba su subtítulo aquíBotónTítulo de diapositiva
Escriba su subtítulo aquíBotónTítulo de diapositiva
Escriba su subtítulo aquíBotónTítulo de diapositiva
Escriba su subtítulo aquíBotónTítulo de diapositiva
Escriba su subtítulo aquíBotón