CERCO

de: Dl. a Dv. de 8:30-17:00

actualitat

Alberg Roques Blanques

Lloc: Ribes de Freser ( Ripollès )
Capacitat: 107 places
Núm. de Reg. instal·lacions juvenils: CC000299
Distància des de Barcelona: 123 km

L’entorn natural que ens envolta i el paper que ha tingut l’home en el desenvolupament de la Vall és l’eix central de les colònies. Coneixerem perquè i com es va construir el Santuari i el cremallera de la Vall de Núria i quina importància han tingut per la Vall de Ribes.

Instal·lacions:
La casa disposa de dos menjadors i cuina pròpia, dues plantes d’habitacions amb capacitat de 4 a 10 places, diferents sales, blocs sanitaris, ascensor, TV i Wi-Fi gratuït. A l’exterior disposem de piscina, aparcament i espais exteriors per a passejar. La casa consta de 3 plantes a la primera planta hi ha els menjadors, la cuina i un bloc sanitari. A la primera planta hi ha habitacions de 3 a 10 places, una sala i blocs sanitaris. A la segona planta habitacions de 3 i 4 places una sala i blocs sanitaris.

Com arribar-hi:
En transport privat. Agafar la C-17 direcció Vic i Ripoll, un cop arribats a Ripoll seguir en direcció Ribes de Freser i Puigcerdà. La carretera canvia a N-152. Passar per Ribes de Freser i a 2 quilòmetres passat el nucli urbà trobareu un indicatiu a mà esquerre. – En transport públic. Prendre la línia de rodalies Renfe R3 (Hospitalet de Llobregat – Vic) i baixar a Ribes de Freser. Compra de bitllets a Renfe. Des de Ribes, hi ha un bus interurbà que surt des de davant l’escola (hi ha una marquesina) i també té parada davant del CAP. De dilluns a dissabte a les 9:40 i 17:40, preu aprox. 1,70 €. Diumenges no hi ha servei. Més informació Autocars Mir. – Per venir a peu des de Ribes, hi ha dues rutes disponibles: – Per la collada (2 km): Un cop sortiu de l’estació de tren, baixeu fins a la N-260 i seguiu-la fins a deixar el nucli urbà. Passat aquest, i a uns 2 km del poble, a mà esquerre trobareu l’indicatiu. Aquesta ruta s’ha de tenir en compte que passa per la collada, on pràcticament no té voral. – Per camí (4 Km): Baixeu fins a la N-260 i seguiu-la fins al poble, davant de l’Hotel Sant Antoni gireu a la dreta (direcció Ajuntament) i el primer carrer que us trobeu a l’esquerre. Aneu seguint el camí i els rètols en direcció a Roques Blanques. El camí no presenta una dificultat excessiva però s’ha de tenir en compte que té un desnivell de 200 m. Coordenades GPS : 2.1460890769958496 42.31238602574291

Fes-nos una consulta

Sortida d'un diaColònies

Observacions:

Motiu de la reserva: *
Reunions familiarsReunions d''empresaTrobades o grupsAniversarisCasaments,Comunions, Batejos...Comiats de Solter/aEntitats (esplais,associacions..) Altres