CERCO

de: Dl. a Dv. de 8:30-17:00

actualitat

ES BUROTELL

La casa de colònies Es Burotell és una finca d’estil mallorquí situada en plena naturalesa, ofereix múltiples activitats per a totes les edats. Gràcies a la seva privilegiada ubicació i la renovació i espais nous, podem organitzar múltiples activitats.

La casa es troba a l’oest de la Serra de Tramuntana, entre els municipis de Calvià i Puigpunyent, així com a 15 km de Palma de Mallorca. Compta amb 1.200 m2 construïts en una finca de 260 hectàrees conservant el caràcter de les grans construccions del camp mallorquí i totes les habitacions estan adaptades a l’ús didàctic i lúdic.

L’interior de la casa es distribueix en 6 habitacions, banys i dutxes, sales polivalents, sales de reunions i 2 menjadors. A l’exterior podem trobar piscina, zona dels animals, hort tradicional i ecològic, pista aventura (pont tibetà, escalada, tirolina), circuit de tir amb arc, zona de barbacoa, camp de futbol de gespa natural i pista esportiva polivalent.

Com arribar-hi:

Des de L’Aeroport de Palma de Mallorca

Des de L’aeroport de Palma fins Es Burotell hi ha 25km en cotxe. Agafeu la Ma-19 des de la carretera de l’Aeroport, direcció Palma. Un cop incorporats a la Ma-19 continueu recta i agafeu la sortida número 3 en direcció Manacor/Ma-15 i incorporeu-vos a la Ma-20. Hau de continuar per la carretera Ma-20 i agafeu la sortida Carretera 7A/Puigpunyent. Al agafar la sortida trobareu una rotonda, agafeu la quarta sortida direcció Camí de Jesús/Ma-1041. A la segona rotonda agafeu la segona sortida per continuar per Camí de Jesús/Ma-1041 més endavant mantenir-vos a l’esquerra per agafar la Ma-1016 fins arribar a Es Burotell.

Des del Port de Palma de Mallorca

Agafeu l’avinguda de Gabriel Roca direcció Cala Major, passat 900m continueu per Avinguda de Joan Miró/Ma-1.Continueu per Avinguda de Joan Miro/Ma-1 8km i agafeu la sortida número 13 direcció Calvià/Palmanova, més endavant a la rotonda agafeu la segona sortida direcció Ma-1015. Continueu 4km per carretera Calvià/Palmanova i agafeu la sortida  carrer Quarterades que queda a mà dreta, mantenir-vos a la dreta per continuar per Carrer quarterades fins el trencall on haureu de girar a la dreta i continuar per carretera Ma-1016 Fins arribar a Es Burotell.

Fes-nos una consulta

Sortida d'un diaColònies

Observacions:

Motiu de la reserva: *
Reunions familiarsReunions d''empresaTrobades o grupsAniversarisCasaments,Comunions, Batejos...Comiats de Solter/aEntitats (esplais,associacions..) Altres